بازدید

بسمه تعالی

امروز صبح هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه- شهر مأمونیه میزبان تعدادی از خواهران بسیجی از حلقه صالحین اراک و هیأت رزمندگان اراک بود. این بازدید از ساعت 09:30 صبح همراه با صبحانه ای که در مهدیه حضرت سکینه مسجد صاحب الزمان آغاز شد بعد از صرف صبحانه به اتفاق به امامزاده سیدمنصور بن موسی بن کاظم مراجعه نموده در آنجا  برادر صفری تلاوتی چند از قرآن مجید  و سپس برادر رحیمی زیارت عاشورا را خواندند در انتهای مراسم در امامزاده نیز حجت الاسلام قنبری نماینده ولی فقیه در سپاه زرندیه به ایراد سخنرانی پرداختند .بعد از زیارت امامزاده هیأت خواهران به مزار شهدای شهر مأمونیه رفته و قرائت فاتحه ای را نثار شهدای شهر نمودند.

هنگام ظهر و اذان نیز خواهران برای نماز جماعت به مسجد صاحب الزمان مراجعه نموده و نماز را به امامت حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه شهرستان برگزار نمودند.بعد از نماز عصر نیز امام جمعه محترم دقایقی را برای خواهران سخنرانی نمود.

خواهران بسیجی در ادامه بازدید خود به دیدار مزار پاک  شهدای گمنام شهررفتند و فاتحه خواندند. در انتهای بازدید برای صرف ناهار به یکی از رستورانها رفته و از شهر ما مأمونیه خارج شدند

تشکر ویژه هیأت رزمندگان مأمونیه از حجت الاسلام کرمی ریاست محترم اداره اوقاف شهرستان همچنین جناب سرگرد مهجوری فرماندهی محترم سپاه شهرستان که با این هیأت کمال همکاری را داشتند.

در کمال تأسف هم باید اذعان داشت همانند مرتبه های قبل برخی از افرادی که ادعاهای خودبرتری دارند و از انها برای کمک خواستن در این زمینه را که داشتیم،امتناع کردند به هر حال ما حجت را برای این دوستان تمام کردیم تا لحظه موعود به زودی ان شاءالله. 










مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

فرار شاه

بسم الله الرحمن الرحیم

26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد.


همزمان با فرار شاه، مردم در سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند و با پخش شیرینی، این رویداد مهم تاریخی را جشن گرفتند و ۲۶دی ماه ۵۷ نقطه عطف دیگری در تاریخ سراسر حماسه انقلاب سرخ و اسلامی ایران شد.  

محمدرضا پهلوی پس از خروج از کشور در ۲۶ دی ۱۳۵۷ به مصر رفت و در "اسوان" مورد استقبال رسمی انور سادات رئیس جمهور مصر قرار گرفت. سپس از ۲ بهمن مدتی را در مراکش مهمان ملک حسن دوم پادشاه این کشور بود تا اینکه با فشار دولت انقلابی ایران و ملاحظات سیاسی دولت مراکش، مجبور به ترک مراکش شد و در ۱۰ فروردین ۱۳۵۸ با ویزای گردشگری به باهاما رفت. پس از آنکه تلاش‌های او برای گرفتن پناهندگی سیاسی از انگلستان بی نتیجه ماند در ۲۰ خرداد مجبور به ترک باهاما و سفر به مکزیک شد. 

وی با شدت یافتن بیماری، در ۳۰ مهر به امریکا رفت و برای درمان پزشکی در بیمارستان نیویورک بستری شد.

محمدرضا پهلوی پس از خروج از بیمارستان و با اوج گیری بحران گروگانگیری در سفارت امریکا درتهران، امریکا را ترک کرد و به مصر رفت.

مدت کوتاهی پس از ورود وی به مصر بیماری وی اوج گرفت و پزشکان معالج طحال او را خارج کردند . وی سرانجام در روز ۵ مرداد ۱۳۵۹ خورشیدی، در سن ۶۱ سالگی، در قاهره درگذشت و جسد وی در مسجد الرفاعی، پس از یک مراسم رسمی، خاکسپاری شد.






مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه
(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

ایمان چیست؟

بسمه تعالی

ایمان چیست‎؟
 
وَقَدْ سُئِل‎َ عَن الاْیمَان‎ِ، فَقَال‎َ عَلَیْه‎ِ السَّلاَم‎ُ: اَلاْیمَان‎ُ مَعْرَفَه‎ٌبِالْقَلْب‎ِ، وَ إقراَرٌ بِالْلِسَان‎ِ، وَ عَمَل‎ٌ بِالاَْرْکَان‎ِ.*
         
از امیرالمؤمنین (ع‎) پرسیدند که‎: ایمان چیست‎؟
فرمود: «ایمان عبارت است از: شناخت قلبی‎، اعتراف و اقرار به زبان‎، عمل با اعضاء و جوارح بدن‎.»
 
ایمان حقیقی‎، نشانه‎هایی دارد،که هرکس این نشانه‎ها را در خود داشته‎ باشد، مؤمن حقیقی است‎.
امام‎(ع‎) برای مؤمن حقیقی‎، سه نشانه اصلی و مهم تعیین فرموده‎ است‎، که ما نیز با توجه به آنها می‎توانیم مؤمنان حقیقی را بشناسیم‎.
طبق فرموده امام‎(ع‎) مؤمن حقیقی کسی است که‎:
          اولاً شناخت قلبی داشته باشد. یعنی از صمیم قلب و از ته دل‎، وجود خدا را شناخته باشد، و صمیمانه معتقد باشد که اصول دین اسلام‎، یعنی‎ یگانگی خداوند متعال‎، نبوت حضرت محمد(ص‎)، و فرا رسیدن روز‎ قیامت‎، عدل خداوند و جانشینی امامان علیهم السلام‎، برحق است‎.
           ثانیاً به زبان اعتراف کند، یعنی اعتقادات الهی و اسلامی خود را بر زبان آورد، و همراه کلمه شهادتین را بر زبان جاری سازد، و به یگانگی خدا و نبوت حضرت محمد (ص‎) اقرار کند.
           ثالثاً وظایف اسلامی خود را با اعضاء بدنش انجام دهد، یعنی وضو ساختن‎، نماز خواندن‎، روزه گرفتن‎، بد نگفتن بازبان‎، بد نشنیدن با گوش‎، نگاه حرام نکرن با چشم‎، و....
          تمام وظائفی را که خداوند برای اعضاء بدن او تعیین فرموده است‎، به‎ طور صحیح و کامل به انجام رساند.
          بنابراین‎، کسی که یکی از این نشانه‎ها، یا حتی قسمتی از این نشانه‎ها را نداشته باشد، نمی‎تواند خود را مؤمن حقیقی بداند.
 
پندهای کوتاه از نهج‎البلاغه‎، ص 76.
برگرفته شده از پایگاه تخصصی نهج البلاغه (nahjolbalaghe.blog.ir )
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه
(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

تذکر جدی به عربستان خیالاتی

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که همگان می دانند مدتی است این سعودیها خیالات خامی در سر پرورانده اند و خود را به اصطلاح قدرت منطقه و یا ژاندارم منطقه می دانند و دست به جنایت علیه مردمان بی دفاع می زنند و گاهی هم رجزی ناچیز برای ایران اسلامی ما. اما ما مرد حرف نیستیم و از هیچ ابرقدرتی ترسی نداریم . به گزارش زیر که در واقع گوشزدی برای این سعودیها و وهابیها بود را بخوانید :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که دو فروند شناور رزمی آمریکا پس از ورود به آبهای ایران در اطراف جزیره فارسی توقیف شده‌اند. این قایق‌ها اما چه مشخصات فنی دارند؟


بر اساس اعلام مقام‌های وزارت دفاع آمریکا شناورهای توقیف شده از نوع riverine command boat بوده‌اند. این قایق‌های تندرو را خیلی‌ها را قبلاً در فیلم‌هایی مانند «اینک آخرالزمان» دیده‌اند. نام اصلی این شناور رزمی Combat Boat ۹۰ است که در نیروی دریایی آمریکا به عنوان riverine شناخته می‌شود. این شناور را اما شرکت سوئدی Dockstavarvet می‌سازد و یکی از مهمترین شناورهای رزمی صادرات سوئد به حساب می‌آید. به غیر از نیروی دریایی سوئد و آمریکا،یونان، مالزی، نروژ، برزیل،انگلیس و مکزیک هم در حال استفاده از این قایق هستند

بر اساس اطلاعیه نیروی دریایی سپاه سرنشینان شناورهای امریکایی شامل 9 مرد و یک زن با برخورد اسلامی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی مستقر شده‌اند.

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا دو شناور مورد نظر که توسط نیروی های سپاه توقیف شده اند در نیروی دریایی آمریکا به اسم riverine command boat  حضور دارند. این شناورها در حقیقت ساخت سوئد بوده و با کد CB-90 در دنیا شناخته می شوند. این شناورها متعلق به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا هستند.

این شناور ساخت شرکت سوئدی  Dockstavarvet بوده و یکی از موفق ترین شناورهای رزمی در بازار صادرات به حساب می آید. CB90 به غیر از نیروی دریایی سوئد به یونان، مالزی، نروژ، برزیل، مکزیک و حتی آمریکا نیز صادر شده است. این شناور 20 تنی در حدود 16 متر طول و 4 متر عرض داشته و قابلیت حمل 18 نیروی مسلح را دارد. این شناور، قابلیت حمل 3 مسلسل سنگین، یک نارنجک‌انداز و مین‌های دریایی را دارد.

آشنایی با شناورهای توقیف شده آمریکایی توسط سپاه+عکس

CB 90 از دو موتور دیزل ساخت شرکت اسکانیا بهره می برد که سرعتی در حدود 40 نات یعنی حدود 74 کیلومتر بر ساعت را برای این شناور فراهم می کند.قدرت مانور بالا در سرعت های زیاد و در فضاهای تنگ از جمله نکات برجسته این شناور سوئدی محسوب می شود.

نیروی دریایی آمریکا معمولا این شناورها را به مسلسل های کالیبر 12.7 میلی متری تک لول و مسلسل های گاتلینگ با کالیبر 7.62 یا 12.7 میلی‌متر مسلح می‌کند.

با این گزارش عربستان باید حساب کار دستش باشد که ما به اربابان آنها رحم نمی کنیم چه برسد به شما که ناچیز هستید

دست مریزاد و خسته نباشید به سربازان گمنام امام زمان در این مرز و بوم.


مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

شهیدشیخ نمر

بسمه تعالی

امشب مراسم یادبود شهید آیت الله شیخ نمر با همکاری مشترک هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه، مسجد علی بن ابیطالب و بسیج مساجد صاحب الزمان (عج) و علی بن ابیطالب در مسجد علی بن ابیطالب برگزار گردید این مراسم با قرائت قرآن برادر تقدیری با اجرای خوب کریم صلاح و مداحی برادر رحیمی و سخنرانی هوشمندانه خطیب ارجمند حجت الاسلام برادران برگزار گردید این مراسم که همراه با نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه محترم شهرستان همراه بود اقشار مختلف مردم از راه های دور و نزدیک از روستای صدرآباد و شهر آسیابک خود را به این مسجد رسانده بودند حجت الاسلام یزدان دوست و آقای مهجوری فرماندهی محترم سپاه شهرستان نیز در این مراسم حضور به هم رسانده بودند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه